هنوز همیشگی محمدجواد ظریف اخبار سیاست خارجی

هنوز: همیشگی محمدجواد ظریف اخبار سیاست خارجی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار علمی و آموزشی چه افرادی سمت چپ چهره‌شان را به سمت دوربین می‌گیرند

یافته‌های تازه پژوهشگران استرالیایی نشان می‌دهد افرادی که به‌طور غریزی در هنگام تصویر انداختن سمت چپ چهره‌شان را به سمت دوربین می‌گیرند، احساساتی و اهل هنر بوده

چه افرادی سمت چپ چهره‌شان را به سمت دوربین می‌گیرند

چه افرادی سمت چپ صورت ارزش را به سمت دوربین می گیرند

عبارات مهم : تصویر

یافته های تازه پژوهشگران استرالیایی نشان می دهد افرادی که به طور غریزی در هنگام تصویر انداختن سمت چپ صورت ارزش را به سمت دوربین می گیرند، احساساتی و اهل هنر بوده و کسانی که به سمت راست متمایل هستند، منطقی بوده و زیاد به دانش گرایش دارند.

به گزارش سیناپرس؛از قدیم باوری عمومی در اذهان وجود داشت که بر اساس آن گفته می شود صورت افراد از باطن آن ها خبر می دهد و هرچقدر هم فردی بر صورت خود نقاب گذاشته و تلاش کند خود را متفاوت ازآنچه که هست، نمایش دهد؛ بازهم نشانه هایی در صورت وی وجود دارد که بر اساس آن می توان شاخصه های متفاوت شخصیتی وی را کشف و شناسایی کرد. یکی از این موارد، علاقه و گرایش باطنی فرد به مقوله هنر یا علم است.

شاید به این عنوان تاکنون فکر نکرده اید ولی اگر به تصویر ها و تصویرهای قدیمی خود نگاه کنید تقریباً زیاد تصویرهای شما به گونه ای ضبط شده است که یک طرف صورتتان زیاد به سمت دوربین متمایل است.

چه افرادی سمت چپ چهره‌شان را به سمت دوربین می‌گیرند

تیمی از پژوهشگران جهت بررسی دقیق این موضوع، اقدام به تجزیه وتحلیل هزاران تصویر ثبت شده است در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … دانشجویان یک دانشگاه کرده و دریافتند مهندسین، ریاضیدانان و متخصصان شیمی در اغلب موارد به سمت راست صورت خود متمایل بوده و از سوی دیگر هنرمندان، پژوهشگران و روانشناسان اغلب با سمت صورت چپ خود به سمت دوربین متمایل شده است اند.

سرپرستی این گروه تحقیقاتی بر عهده اوون چرچس (Owen Churches) از اساتید دانشگاه ساوت استرالیا قرار داشت. وی در این رابطه می گوید: «نتایج یافته های ما که بر اساس آنالیز و تجزیه وتحلیل هزاران تصویر از افراد متفاوت به دست آمده هست، نتیجه های تحقیقات پیشین را تائید می کند که بر اساس آن اعلام شده است بود افراد هنرمند و کسانی که در معادلات ذهنی خود زیاد بر اساس احساسات تصمیم می گیرند در تصویرهای خود به طور ناخودآگاه صورت ای متمایل به سمت چپ داشته و کسانی که زیاد صورت خود را به سمت راست می گیرند منطقی فکر کرده و در گروه افراد متمایل به منطق و دانش تقسیم می شوند.»

یافته‌های تازه پژوهشگران استرالیایی نشان می‌دهد افرادی که به‌طور غریزی در هنگام تصویر انداختن سمت چپ چهره‌شان را به سمت دوربین می‌گیرند، احساساتی و اهل هنر بوده

در نتیجه گیری این پژوهش اعلام شده است است که: «ما تصویرهای خود را به سایر افراد، دوستان و همکارانمان در شبکه های مجازی ارائه می دهیم و به این ترتیب می توانیم در مورد خودمان زیاد ازآنچه فکر می کنیم دانسته و از این تصاویر، اطلاعاتی جالب از نوع نگرش و حالات معنوی افراد به دست آوریم.»

واژه های کلیدی: تصویر | دوربین | اخبار علمی و آموزشی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار