هنوز همیشگی محمدجواد ظریف اخبار سیاست خارجی

هنوز: همیشگی محمدجواد ظریف اخبار سیاست خارجی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری راه ندادن زنان به ورزشگاه‌ها بدترین قانون کشور است / کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد راجع به 2 خرداد و ساخت فیلم تبلیغاتی جهت سیاستمداران گفت: «دوم خرداد 21 سال پیش عالی ترین دوران سیاسی کشور عزیزمان ایران بود. اگر در آن دوران بود

راه ندادن زنان به ورزشگاه‌ها بدترین قانون کشور است / کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد: راه ندادن زنان به ورزشگاه ها بدترین قانون کشور است

عبارات مهم : ایران

کیومرث پوراحمد راجع به 2 خرداد و ساخت فیلم تبلیغاتی جهت سیاستمداران گفت: «دوم خرداد 21 سال پیش عالی ترین دوران سیاسی کشور عزیزمان ایران بود. اگر در آن دوران بودیم قطعا جهت آقای خاتمی فیلم تبلیغاتی می ساختم.»

کیومرث پوراحمد یکی از برجسته ترین فیلمسازان کشور هست. او چند هنگامی که است که دیگر فیلم نمی سازد. پوراحمد اعتقاد است که راه ندادن زنان به وررزشگاه ها موضوعی است که به هیچ وجه قابل قبول نیست. این کارگردان سینما اعتقاد دارد عالی ترین دوران سیاسی کشور عزیزمان ایران دوم خرداد 21 سال قبل بوده است.

راه ندادن زنان به ورزشگاه‌ها بدترین قانون کشور است / کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد کارگردان سینما راجع به کسب جایزه عالی ترین فیلمنامه جشنواره کن به وسیله جعفر پناهی به اعتمادآنلاین گفت: «کسب جایزه های بین المللی هیچ کمکی به داخل و سینمای کشور عزیزمان ایران نمی کند. هیچ وقت نگفتم و نخواهم گفت که جوایز بین المللی می تواند موقعیت سینمای ما را بهتر کند. عقیده دارم که فضای داخلی سینمای کشور عزیزمان ایران به حدی مخرب و بد شده است است که جایزه های بین المللی نیز نمی تواند به ما کمک کند. البته این جایزه ها ارزش خاصی ندارند لیکن واقعی نیستند و به خاطر پرسشها دیگر آن را به فیلمسازان ما می دهند. این نخل های طلا به کارگردانانی که آن را دریافت می کنند، کمک می کند تا پول بیشتری به دست بیاورند و زندگی بهتری را جهت خود به وجود بیاورند. این نوع جوایز مطلقا به سینمای کشور عزیزمان ایران کمک نمی کند. وضع تولید، توزیع، نمایش و سانسور با جایزه های بین المللی بهتر نمی شود.»

پوراحمد ادامه داد: «برای ایجاد شور و شعف در سالن های سینما بسیار خوب است که مردم بازی های جام جهانی را در سینماها ببینند. لیکن هم به فوتبال و هم به سینما کمک می شود. اینکه سالن ها پر می شود اتفاق خوبی هست. یک سری سینماگران هم این میان مخالفت می کنند و اعتقاد دارند که انجام این کار درست نیست. حالا من از آنها سئوال می کنم سالن های شما با فیلم های درجه یکی که می سازید خالی برود بهتر است یا اینکه سالن های سینما شلوغ باشد و کمکی هم به اقتصاد سینما شود؟»

کیومرث پوراحمد راجع به 2 خرداد و ساخت فیلم تبلیغاتی جهت سیاستمداران گفت: «دوم خرداد 21 سال پیش عالی ترین دوران سیاسی کشور عزیزمان ایران بود. اگر در آن دوران بود

کارگردان فیلم «اتوبوس شب» راجع به راه ندادن زنان به ورزشگاه ها اعتمادآنلاین گفت:«یکی از بدترین قوانین کشور حضور نداشتن زنان در ورزشگاه ها و بحث حجاب هست. نمی دانم این پافشاری از کجا آمده است و آیا با این پرسشها هنوز نتوانسته ایم کنار بیاییم. اصلا اجبار به چه معنا است؟ مگر می شود کسی جهت یکی دیگر تصمیم بگیرد؟ آن هم راجع به پرسشها شخصی افراد و شخصی ترین چیزهایی که جهت یک فرد وجود دارد.»

کیومرث پوراحمد راجع به ساخت فیلم های انتخاباتی جهت سیاستمداران گفت: «تا قبل از دوره آقای روحانی، اگر پیشنهادی به من می شد قطعا انجام می دادم، البته نه هر پیشنهادی. ولی اکنون هر کسی با هر رویکردی هم قصد ریاست جمهوری داشته باشد برایش فیلم نخواهم ساخت. البته در دوره آقای خاتمی مایل بودم که این کار را انجام دهم. دوم خرداد 21 سال پیش عالی ترین دوران سیاسی کشور عزیزمان ایران بود. اگر در آن دوران بودیم قطعا جهت آقای خاتمی فیلم تبلیغاتی می ساختم. ولی اکنون جهت آقای موسوی هم فیلم نمی سازم. دیگر رای هم نخواهم داد و از هیچ فردی حمایت نخواهم کرد.»

واژه های کلیدی: ایران | جایزه | سینما | سینمای | پوراحمد | سینماگران | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار